PitchNight@Thinkfest 4.9.2014 klo 17 Tiedekulma Porthania – tule&esittele ideasi!

Helsingin yliopisto ottaa varaslähdön 375-juhlavuoteen jo tulevana syksynä, kun ajattelun ja tieteen kaupunkifestivaali Thinkfest valtaa keskustakampuksen 4.-6.9.2014
Osana Thinkfestin ohjelmaa porisee PitchNight, johon haluamme Sinut ja tiimisi mukaan! Helsingin yliopistolla luodaan ratkaisuja suuriin haasteisiin ja tulevaisuuden hyvinvoinnin rakentamiseen paitsi tutkimuksen myös yrittäjämäisen toiminnan keinoin. PitchNight nostaa esiin ideat ja niiden tekijät – tule ja valloita Tiedekulman stage! Yleisössä voit kohdata mentoreita, kumppaneita ja potentiaalisia rahoittajia!
Tiimeille luvassa sparrausta ja näkyvyyttä! PitchNight voi myös toimia ponnahduslautana Helsinki Challenge –kilpailuun, jonka palkintona jaetaan 375.000 euroa.
Ilmoittaudu mukaan (ira.levaaho@helsinki.fi) 22.8. mennessä, parhaat saavat paikan stagella!